Varis ve tedavileri hakkında en çok sorulan sorular ve cevapları

Varis Yarası ( Venöz Ülser) nasıl tedavi edilir? Neler yapılmalıdır?

Varis yarası, tıbbi adıyla venöz ülser, bacaklardaki toplardamarların yetersiz çalışması sonucu ortaya çıkan kronik bir... (Devamını Gör)

Varis tedavisi sonrası günlük hayata ne kadar sürede dönerim? Tedavi ne kadar sürer?

Varis tedavisi sonrasında günlük hayata dönüş süresi, uygulanan tedavi yöntemine bağlı olarak değişir. Uyguladığımız kapalı... (Devamını Gör)

Venöz Yetersizlik Nedir?

Venöz reflü yada yetersizlik; toplardamar kapakçıklarının düzgün çalışmaması sonucu kanın geri kaçması durumudur. Normalde bu... (Devamını Gör)

Varis ameliyatı nasıl yapılır?

Varis ameliyatları, genişlemiş ve görünür damarları tedavi etmek amacıyla yapılan prosedürlerdir. Varis ameliyatlarının çeşitli yöntemleri... (Devamını Gör)

Varis tedavi ücretleri nedir?

Varis tedavi ücretleri hakkında bilgi verebilmemiz için önce sizi muayene etmeli ve detaylı renkli Doppler... (Devamını Gör)

Renkli Doppler ultrason raporumu başka bir hastanede çektirdim. Size getirsem olur mu?

Elbette, bize fikir verebilir. Ancak ultrasonunuzu bizim çekmemizi neden tercih etmelisiniz, açıklayalım. Birçok hastanede renkli... (Devamını Gör)

Hangi şikayetlerim varsa varis hastası olabilirim?

Varis, genellikle bacaklardaki damarların genişlemesi ve şişmesiyle ortaya çıkar. Ancak, varis hastalığı belirtileri kişiden kişiye... (Devamını Gör)

Her varis hastasının tedavisi aynı metodla mı yapılır?

Hayır, her varis hastasının tedavisi aynı olmayabilir. Varis tedavisi, hastanın belirtileri, damar yapısı, sağlık durumu... (Devamını Gör)

Varis çorabı giymek zorunda mıyım?

Varis hastalarına önerilen tedavilerden biri, varis çorapları veya destek çorapları kullanmaktır. Ancak, bu durum her... (Devamını Gör)

Varis hastaları hangi sporları yapabilir?

Varis hastaları için uygun olan sporlar genellikle düşük etkili ve bacakları aşırı zorlamayan aktivitelerdir. İşte... (Devamını Gör)

Varis, genellikle bacaklarda oluşan ve genellikle estetik bir sorun olarak görülen bir durumdur. Ancak, varis... (Devamını Gör)

Gebelik döneminde varis tedavisi yapılır mı?

Gebelik döneminde varis tedavisi yapılıp yapılmayacağı, durumun ciddiyetine, semptomlara ve gebeliğin hangi aşamasında olduğuna bağlı... (Devamını Gör)

Varis tekrar olur mu?

Varis tedavisi sonrasında tekrar oluşma riski var, ancak doğru tedavi ve yaşam tarzı değişiklikleri ile... (Devamını Gör)

Her varis hastasına ameliyat gerekir mi?

Her varis hastasına ameliyat gerekmez. Varisler, genellikle estetik kaygılar veya semptomların şiddeti gibi durumlar göz... (Devamını Gör)

Varis tedavisi için hangi doktora gitmeliyim?

Varis tedavisinin her aşamasında kalp ve damar cerrahisi uzmanına başvurabilirsiniz. Ancak her kalp ve damar... (Devamını Gör)

Varis tedavisi nasıl yapılır?

Kliniğimizde kesi yapmadan, dikiş kullanmadan, lokal anestezi altında ve hastane yatışı gerektirmeyen güncel tedavi yöntemlerini... (Devamını Gör)

Varise ne iyi gelir?

1. Kompresyon Çorapları Kullanmak Varisli bölgelerdeki kan akışını artırarak şişlik ve ağrıyı azaltan özel çoraplardır.... (Devamını Gör)

Dr. İlker ZAN klinik deneyimi sırasında hastalarından genellikle aynı tip soruların geldiğini fark etti. Muayene sırasında renkli doppler ultrason incelemesi sonrasında hastalarına detaylı bilgiler verdi. Yanlış bilgilendirilen başka insanların hastalarını etkilememesi adına onları bilgilendirdi.

Bu, hastalar arasında doğru bilgi akışını teşvik etmek ve tedavi sürecini daha etkili hale getirmek için önemli bir adım olabilir. Flebolog Dr. İlker Zan’ın hastalarını bilgilendirme ve doğru yönlendirme çabaları, hasta memnuniyeti ve tedavi başarısına olumlu katkılarda bulunmaktadır.