anasayfa yedek

Online randevu alabilirsiniz. Sizinle en kısa sürede iletişime geçilecektir.

Op. Dr. İlker Zan
Op.Dr.İlker ZAN Varis ve diğer damar hastalıkları konusunda kapsamlı değerlendirme ve tedavi
seçenekleri sunar. Birçok varis tedavisi yapan merkezlerin aksine, özellikle damar hastalıklarının tedavisinde uzmandır.

Şu anki tahminler Türkiye de 10 milyondan fazla kişinin varis hastası olduğunu göstermektedir.
Birçok hasta kozmetik iyileştirme tedavileri arar iken, biz etkin ve güvenli yöntemlerle hem estetik kaygılar
hemde ağrılı belirtilerin, ileride oluşabilecek istenmeyen komplikasyonların tamamının aynı anda ele alınmasını
sağlamak için varis ve diğer venöz bozuklukların en kapsamlı tedavilerini sağlıyoruz.

Kalp ve damar cerrahisi
Op. Dr. İlker ZAN damar hastalıkları ve cerrahisi alanında çok geniş bir yelpazede tanı ve tedavi seçenekleri sunmaktadır. Tedavisini gerçekleştirildiği başlıca damar hastalıkları şu şekilde özetlenebilir…

Başlık Alanı Bir

Bu alana yukarıdaki başlık ile ilgili kısa bir açıklama ekleyerek daha modern bir görünüm elde edebilirsiniz..

Başlık Alanı İki

Başlık Alanı Üç

Başlık Alanı Dört

Blog
Sürekli güncellenen, merak ettiğiniz sorulara ışık tutan blog yazılarım için bloğumu takip edin.

Tüm Blog Yazıları

Başlık Alanı
Alt başlık veya açıklama alanı.

Sizden Gelen Yorumlar Sizlerin yorumlarını önemsiyoruz ve size daha iyi hizmet verebilmek için;
görüşlerinizi, önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyoruz.
Şimdi Gönder